VIIRUS

Igår var det mycket körande,
jag hämtade boots å snowboard som passar perfekt
blev firad och fick ett mycket sött halssmycke, en liten bil

sedan lämna familjen i skogen å ensam bege sig in till staden
och fick erfara körfält som inte ledde dit jag ville,
jag låt sdäntigt i ett körfält föär långt till höger eller vänster, så istället för järntorget hamnade jag i Olskrogen där jag körde mot enkelriktad gata.
till bäckebol innan jag kunde vända till hisingen, tillbaka till leden mot oslo, upp till ullevi och därifrån till järntorget och masthuggsteatern.
där finlandsdsvenska gruppen VIIRUS gärstspelade, de bjöd på underhållning, vacker musik och koreografi.
En lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0