after work impro

med söta vis-elever.
och en snygging jag äntligen fick ett namn på,
och en komplimang av.
Massa skratt och jag vågade mig minsann upp på scen.
Hakade på några wendelsbergare (jag tycker fortfarande att nordiska är bättre)
till ett ställe där man fick 20% rabatt om man va wendelsbergare
(en gång wendelsbergare, alltid wendelsbergare, iaf om man får billig öl)
Där pratade vi om fula raggningsrepliker, jag fick en till
A: Ursäkta, är denhär stolen ledig?
Kille: Nej, men han som sitter där vill gärna ha dej i knät.
A: Ursäkta??
Jag vänder mig mot baren och känner en hand på rumpan, vänder mig mot de tre hormonstinna pojkarn i prydliga skjortor, smäller till dem, smach, smach, smach och går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0