uppdates

midsommarafton: uppdatering och skratt med den bästa
sedan hetsjobb på en ny avdelning med en annan tjej som är ny, jag tror faktiskt att vi skpade mer dysharmoni än något annat för de psykiskt sjuka. och jag känner mej se hemsk. kränkande.
skulle du vilja bli gammal på ett boende?
sedan uppdatering och kramar med en vän som bestämt sig för att komma hem, efter ettochetthalvtår.

idag: pankaksstekning, packning och brottande om vilka linnen som får åka på festivla och vilka som måste ligga i byrålådan, en hård kamp.

imorogn: Peace and fucking Love!

Kommentarer
Postat av: Em

Oh, Peace & Luvah! Have fun :D



Jag har inget nummer alls faktiskt, men jag ska skaffa en telefon så snart som möjligt. & you'll be the first to know ;) Ses kan vi kanske göra ändå? :D Puss!

2009-06-21 @ 16:12:00
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0