vänta med att tänka tills du dör

vänta med att tänka tills du går
vänta med att tänka tills du går

för ingenting behöver vara svårt
nej, ingenting behöver vara svårt

min vakraste har återigen gjort det
punkterat sanningen och gjort den öppen och begriplig
tack.
jag tänkte skriva ett mail, men jag får inte till något
det hade handlat om att du är i jävla oslo
och jag i fucking lödöse
det är något kallt mellan mig och norge
det är något varmt mellan mig och älven

om hur bra du är
hur mycket jag älskar dej,
fastän du aldrig är här
om att jag är rastlös och vill inget annat än att följa med dej
(och tydligen är det så mycket bekämpningmedel till och med i Ecologica att jag inte kan, borde dricka det heller)
jag har pratat med mitt gammla liv.
ett msnsamtal, det är det vi kan nu
en myskväll med bambi
och (o)skyldiga sms

plötsligt känns det som tiden vridits tillbaka ett år.

det hade handlat om en utthär som är far, far away och jag trodde att tre veckor skulle vara en baggis.

som ni ser skulle det inte bli ett mail alls, eller det skulle väll bli som mina mail är.
hur som helst, jag ska sova
snart

jobba med mina söta gammla imorgon, men jag är lite rädd
tänk om någon är död?

ni vet att jag älskar er

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Usch vad jag saknar dig nu! Blir tokig! Puss

2008-11-02 @ 22:28:12
Postat av: Mimmi

Lycka! kan bara säga att det hemska jag trodde att jag gjort, har jag nog inte gjort:D

2008-11-07 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0