jag har inte tid, och jag har inte pengar, jag cirklar mitt liv i allt snävare svängar

allt snurrar och leker kullerbytta och kurragömma
och jag stressar runt som en galning för att dra i alla trådar
men det enda jag kan tänka på är fredag och när jag får se dina ögon igen
kyssa din mun
somna i dina armar
skratta ditt leeende

Tills fredag är det en ocean av tid och det är mycket jag ska göra under den tiden, men på något sätt finns det inte att jag ska hinna...
  • Jobba ikväll 17.30- 21.30
  • Följa med Sys till Ed på Onsdag och sen mys med Madde
  • Torsdag blir Västra Götaland- runt med skola, sjukhus och sista psykan, sen skanske jobba också
  • Fredag hos honom
  • Rep lördag fm och sen grill och mys m Ljuda Os- gänget
Och innan dess skriva personligt brev och fixa papper. Jag tänker att jag ska göra nytta idag på jobbet och faktisk ta tag i mitt liv och mej själv och göra klart ansökning och skolarbete.

Så jag sätter mej ner
och jag orkar inte mer
så detta måste få bli den sista versen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0