im so excited

hårfärg i håret
kläder på tork
rummet städat
väskan packad :P

i think i loke it!

Kommentarer
Postat av: Teza

I think i loke it! Det är inte så att du är lite besatt av Loke?? ;)

2008-08-24 @ 19:43:25
Postat av: Tell

Vem är Loke...? Honom har du aldrig nämt innan...

2008-08-24 @ 20:15:30
Postat av: andrea

Tell & Teza: Antagligen är jag undermedvetet besatt eller liknande, för det jag i själva verket skulle skriva var: I Think I like it. Kan hända har det att göra med att I och O befinner sig brevid varandra på tangentborde toch att jag är mycket slarvig med att korrekturläsa allt jag skriver. I efterhand hittar jag fel i så gott som varje inlägg... Puss!

2008-08-24 @ 21:43:30
URL: http://bubbelspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0