olala

åtta dagar med fantastiska vandringar på 2-3 mil, uppför
åtta dagar med landskap utan träd
åtta dagar med klassmys
åtta dagar med äggmacka
åtta dagar med fantastiska vyer, och såklart en massa foton.

vad kan jag säga?
åk till Färöarna!

(jag är alltid intresserad av en kaffe/öl och berättar mer)

kom hem med dunderförkylning, allt somjag släpt totalt under tiden på Färöarna rusade på mig.
räkningar att betala, telefonsamtal att ringa, föreberedelser

skolan slutar om exakt två veckor. Det är galet.
har inte ens köpt någon klänning, tips på någon  bra second hand?

Teatern rullar på, är sugen på Ergoo i Pelarn också...

snart, sommar, festival, och vet ni vad?

jag lever, jag känner, jag finns,

och jag älskar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0