vem skjuter duvor me k-pist i himlen?

jag antar att den senaste tidens absoluta stress, kreativitet, festande och annat förvirrat tillständ,
vi kallar det vänner
kan förklara bloggens, och mitt övriga livs stillastående.
för allt har cirklat runt en byggnad, eller flera tegelbyggnader på ett berg.
ett slags myrbo
som rymmer hela livet
skolan, kaffet, ciggen, häng i biblioteket, ändlösa diskusioner som öppnar till ännu fler lösningar
och jag blir helt vimmelkantig
hysteriska skratt med förtvivlan
en domkumentär som inte vill sig
överallt en ständig påminnelse om din frånvaro, så tydlig
alkohol
överallt alkohol
konsert som mer handlade om att hålla koll på gruppen och täta sprickor än den totala trans och eufori jag annars förknippar med bandet.
nu är det sjukdom, men jag njuter av min nya breda säng!

Kommentarer
Postat av: Em

Det ar helt fantastiskt! Vill inte vanta flera dagar

till innan jag far kanna det igen! Vill kanna NU NU NU! :)



Men drua, vad ar det jag laser? Ordet som star

efter ''skolan, kaffet...'' - smisk pa nasan!



Puss

2009-03-25 @ 20:11:46
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0