tjocka killar och fula tjejer

på jobbet lyssnar vi på världsmusik och pratar om psykologiskateorier,
om vad som gör att ett förhållande spricker, alternativt funkar,
språkpsykologi och varför svenskan allt som oftast använder ett negativt ord för något som är bra eller neutralt.
fullt upp med andra ord.
men jag ägnar mig inte åt de fjuttuppgifterna som jag borde göra.

istället kollar jag ännu mera på utbildningar, och Språkvetenskap i Uppsala verkar inte helt fel, men drömmen är ju, naturligtvis Foto på Göteborgs Universitet
om jag skulle slänga ihop lite ordbajseri om ett seminarium som jag i och för sig var fysiskt närvarande på, men där uppmärksamheten helt stals av en mjuk säng, gott vin och trevligt sällskap.
så där måste jag nog fylla ut mycket av utrymmet med, jag vet inte, psykologiska vibbar, gruppbeteenden, människor som fångade mitt intresse och ev något av vad de faktiskt sa?
som det fantastiska utttalandet "Hur ska vi göra för att få in fler tjocka killar i filmvärlden?"

och prinsen får alltid sin prinsessa

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men får prinsessan alltid prinsen?...

2009-02-20 @ 13:44:36
Postat av: andrea

dessvärre inte.

2009-02-20 @ 15:44:00
URL: http://bubbelspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0