rusch

navid påminner om en stundande sommar
en födelsedag som kommer firas på bästa sätt på peace&love

filmande som blir bra, om jag bara får visa mina idéer, det är som foto, fast det rör sig...

en jävla massa ekorrehjul av skola, jobb, kostym, förhandlingar, allianser, matlagning, flyga drake, och ännu mer jobb.
med underbara stillastånde skratt när jag permanentade farmors hår och pysslade om mormor

totalförvirring i hjärnan, men indiskmat, öl och trevligt sällskap är aldrig fel.

och vist skjuter jag upp, och skjuter upp,
jag skickar ansökningar snart, sen, imorgon

just nu hoppas jag på att mina foton ska hinna bli framkallade innan sista datumet

femtondeapril

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0