fullt upp, eller duktigt packad?

lycka
fin, fin dag
K ringer och meddelar att hon har lämnat norrland för ett tag och är påväg hit.
det blir lite shopande och säsongens första öl på utesrevering.
sommar
en massa prat, för kort tid och all lycka och kärlek
en fjäril flyger mellan oss ibland

ryggsäcken står färdigpackad i hallen, 19,2 kilo, så jag klarar mej under 20kilos gränsen och all stress och feber har lagt sig, jag har packar förnuftigt till och med friliftsledaren till fader är mäkta imponerad.
jag är redo, är du?

Kommentarer
Postat av: Em

GAH! Jag holl pa att bli galen, kom inte in pa din blogg trots

tjugotusen forsok - sedan kom jag pa att jag skrivit ''bubblespray''

istallet for ''bubbelspray''. Tiih :)



Jag vill veta allt om din resa, nu far du faktiskt hosta upp!

2009-04-26 @ 10:14:24
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0