för jag är mittemellan, lagom och alldeles normal

jag har hört att det är ett ålderstecken när backsmällan kommer smygande på eftermiddagen, trots Butlers och utbudet var gårdagen trevlig. Lagom, trevlig.
 raggningsrepliker haglade
 - Jag kommer från Göteborg, vet du vart det ligger?
 - Jag ser att du är ute med de stora attributen... (med blicken på vackers bröst)

men, jag har varit jätteduktig (läs duktig hemmafru) och påtat i landet, tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, städat rummet, galet grundligt och bytt allt rött mot vitt och grönt. Harmoni
dock. vad hade harmoni varit utan dess kontrast? runt den ljusa härliga känslan finns fortfarande vissa ouppklarade frågor and färöresan, så som vart är mina lager-två-tröjjor?
nu, mera huslighet som klädlagning och strykning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0