sol

fika med T och vi har hittat vårat vaffo fik.
mysigaste muggarna, blandat med godaste islatten och röd sammetssoffa... mm
hitta min kappa, som jag ska köpa, snart.
djupa jobbiga samtal
(jag orkar inte med det, vill bara vara glad, sticka huvudet i sanden och låtsas som det inte finns något som stavas 
d e p r i s i o n och ä t s t  ö r n i n g a r)

har jag nämnt att jag gillar min skola?
och klassen är bra. trots cyniska kommentarer från min sida.

Men, jag är skeptisk mot uttrycket "Gothare är en alternativ subbkultur"

Igår fick jag reda på att jag är för gammal fär min läkare och ska få en ny.
Men eftersom jag blev fast i Trollhättan i över en timme roade jag mig med att köpa en mysig tunn tröjja, en penna och en mapp.

nej, nu ska jag skriva Ns personporträtt. Vårat testosteron i klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0