Jazz blues på Hängmattan

Jazz blues på Hängmattan med
J och E
innan dess fika med TK
och allmänt förvirrat irrande och date med mej själv.
köpte en mp3, så nu kan jag äntligen lyssna på musik!
Magnus Ugglas och Winnerbäck är återupptäckta tillsammans med Anna Thernheim.
ett irriterande vemod eller kännsla av att inte vilja orka något har smugit sig över mig, blandat med kemisk eufori.
Det orkar jag inte, inte igen.
Är så rädd när det känns såhär, speciellt på hösten, men som winnerbäck sjunger

Håll ut, håll ut
några dagar dagar till,
för eller senare spricker en bubbla,
håll ut, håll ut

Helsinkiisprojektet känns bra, bubblande, nervöst, kittligt och en aning ångest fyllt.

Men när det blir för tungt låter jag Magnus Uggla sjunga IQ.

nu, kramas med Mimmi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0