sol

Ang en text som vi läste i svenskan idag...
V : det är svåra ord i texten, typ  hårtest och karnevalrekvesita

och folk undar varför jag vill byta skola
appropå det, jag måste ta mej i kragen och lämna in ansökan!
jag har blivit totalt förslappad.
Tips om två bra referenser jag kan lämna??

måste få ihop ett litet  brev om mej oxå, hade  ju varit br aom jag hade kvar det  jag skickade in till wen förra året...
nu ska jag se om A lyckas ta sig in på msn.
för övrigt har han en sjukt irriterande vana
"hej jag är jättesjälvständig och inte beroende av någontong så jag stänger av min mobil hela tiden och kan inte bli nådd."
typiskt jobbigt tycker jag.

kanske ska börja med det, det verkar vara en bra sak som alla coacher tipsar om.
ta kontroll över din mobil!
well, vi får se.

idag spelade jag och lillebroren Kubb, och jag är så duktig, så duktig
vann överlägset båda gångerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0