rubrik

förfest med tacos och vittvin
(ekologisk och rättvisemärkt)
av de fem som från början skulle ut var det bara jag och M kvar
vi bangade Alafors och Lödösebor

hamnade på röda
två tequilla och sång
sen hamnade vi
som vanligt
på rockbaren
där det alltid bjuds på hångel
(bra den här gången)
lurig finne i rökrummet
och en O som va efter mej
avlämning vid bussen
 mysigt

sen hem till 4timmars sömn
ångest, panik och skräck
när larmet vägrar att fungera
75 aktörer som pressar på och
jag blev bara överkörd

men det blir ett bra år i år.
i can feel it
div sms och
soffhäng med M
som det brukar bli

dagens är städa
men det kommer inte hända
följa med M till soläng
duscha och åka buss

min syster ska på LAN och ska ha våran dator så jag kommer vara onåbar tills söndag
ring min mobil

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0