ljuda os

Ja, det var mest illa av mej att flirta tillbaka igår.
tyckte mest det var kul
och jo, jag förstod det redan efter första tillsägelsen
och när den 10:e lekaren sa till mig
förstod jag verkligen
ska aldrig upprepas
(och hur många la märke till det
och hur fel är det för min karaktär när det enda hon gör är att vika ut sig till högst bjudande?)

jag tyckte att jag såg W i publiken igår
och jag blev kall
och stel
fan
men jag tänker inte berätta att jag tänkte på hans ögon, som de kunde varit för längesen och då, blev jag varm

nu ska jag snart åka till lindkullen och får lyftinstruktioner.
och jag börjar jobba imorgon.
klockan jävla 7
nervösnervösnervösnervös
stig lindberg- guidningen är inte heller klar
än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0