X

Nu lyser solen och snart är jag påväg :)
bara lite smått att packa när jag kommer hem...

Medeltida fynd, den mossigaste boken och bästa sömnpillret, men jag ska hålla mej vaken och läsa.
jag måste.

Loke på Söndag, I hope.

tills dess får ni stå ut med blogg torka, nästan, för att underhålla er ordentligt ska jag återuppta min älskade listor ;)

Ta och lista dina 20 första killkompisar i den ordning som de kommer upp på din telefonlista

1. Albin
2. Honken
3. Andreas
4. Anton
5. Bengt
6. Ofelia
7. Ditte
8. Duran
9. Emil
10. Felix
11. Jacob
12. Johannes
13. Jonas
14. Jonthe
15. Kråke
16. Levent
17. Ljuda os Joakim
18. Loke
19. Matthias Hjälm
20. Mattias L

Har du pussat nummer sju? Nej.

Känner du nummer 16? Haha. håller väll på å lära känna

Bästa minnet med nummer 9? Mormor!

Hur är vänskapen mellan 6 & 7? Det enda de har gemensamt är att de är killar och finns i min telefonlista...

Skulle du kunna ge nummer 17 en kram? Ja, det är klart. Jag kramar de flesta av mina vänner.

När ska du träffa nummer 4? Antagligen inte mer... han gick i min klass på wen.

Är nr 5 söt? haha nej.
Vad är det bästa med nummer 20? Sjukt allmänbildad och rolig att prata med

Första intrycket av nummer 16? Dryg.
Hur länge har du känt nummer 12? Sen i våras när han började jobba på museet
Hur träffade du nummer 3? Han var min Nv lärare i tvåan

Har du träffat nr 6 den senaste månaden? Nej, sist var i våras ngn gång.

Har du varit i nr 11s hus? Nej, men jag har träffat honom :)
När är nästa gång du ska träffa nr 15? Åh jag vet inte. Miss mr krawke
Är du vän med nr 8? Inte sådär förtrolig hej vi pratar hela natten, men han är sjukt trevlig att prata med
Skulle du kunna gå ut med nr 19? Nej, det är ju Matthias :S

Vad snackar du och nr 10 mest om? Åldersnojja ^^^
Har nummer 14 ett förhållande? Nope.

Har du velat slå nr 12 i ansiktet? Nej, jag är i grunden inte en våldsam person.

Hur träffade du nr 11? Midsommar, Köpenhamn
Vad har nummer 1 för favvo mat? Lövbifff och strips om jag inte minns fel...

Vem är roligast? Nr 8 och 15 får dela på den.

Vem är tystast? Nr 1 devinitivt.
Hur träffade du nummer 2? Gick i samma småskola, lekte med mina bröder. Festade med mina bröder och vi började ses.
Vad skulle du göra om du aldrig träffat nummer 18? Alltså jag ahde ju ändå lyssnat på hans musik...
Vad skulle du göra om nr 12 började dejta dej? Lyxesteter är fina :) 


DU är utmanad, gör nu samma sak i din blogg (är du kille, lista dina 20 första tjejkompisar)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är mest dålig.. Nu var jag ju tvungen att göra denna med.. :P

2008-08-19 @ 17:47:51
URL: http://galencaliel.blogg.se/
Postat av: Michaela

fast underligt är det ju hur honken kan komma före andreas i din telefonlista.

2008-08-20 @ 19:48:46
URL: http://tussilagos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0