svårt att förstå?

ullared,
det var tydligen inte bara jag, mamma och julia som tänkt oss besöka denna metropol mitt ute i ingenstanns
först leta perkareing i en kvart.
konstatera att vi tog de sista vagnarna
stå i kö i en halvtimme för att komma in i affären
lägg till minusgrader och tidigt på morgonen (nåja, men jag fick iaf gå upp klockan åtta)
hursomhaver
jag är stolt övermig själv som inte lät mig förlustas i allehanda kläder, sjalar, smink och småsaker.
Nej, jag tar vuxenpoäng och köper istället skidkläder, vantar, mössa, underställ, hjälm och tandborstar.
trötta, hugriga och med en vilja av att mest vilja lägga oss ner på marken och skrika och gråta, men väldigt nöjda lämnar vi så denna metropol.

Mat, dusch och smink så var vi klara för utgång.
vi dansade sönder våra fötter och var den givna medelpunkten på dansgolvet.
men med två efterhängsna killar och ett dansgolv på 9kvm är det svårt att gömma sig.
efter en dans som hade kunnat urarta i hångel om jag inte dragit mej undan
Kille: Vart ska du?
A: På toa
K: men... okej, jag väntar här då
A: det behövs inte

efter att lyckas undvika honom länge närmar han sig igen
K: Jag väntar ju på dej där borta
A: okej...

återigen dyker han upp och tror sig ha den självklara rätten att ta tag om mig och jucka mot min rumpa, nej tack
A: Jag vill inte dansa med dej.
K: men jag vill dansa med dej
A: MEN JAG VILL INTE DANSA MED DEJ!
K: men snälla?
A:JAG VILL INTE DANSA MED DEJ!

I väntan på vagen
Random kille: Hej tejer, vart ska ni?
J: Hem
RK: vad ska ni göra där då?
A: Knulla
RK: Va?
A:Vi ska knulla.
RK: Ni? Tillsammans?
A: Ja, vi är lesbiska
RK: Får jag va med?
A: Nej, vi är lebiska, vi tycker inte om killar
RK: men, ni kan väll inte knulla??
J & A: Gå.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kan gissa att ni var på Röda??:D

2008-11-24 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0