...

regler:
- varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
- alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
- du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.

1. vad heter du? andrea
2. ett ord på fyra bokstäver: alla
3. flicknamn: anna
4. pojknamn: andreas
5. yrke: astrolog
6. färg: azul
7. klädesplagg: annorak
8. mat: annanaspaj
9. sak i badrummet: anti-rynk kräm
10. plats/stad: amsterdam
11. en orsak att vara sen: anarki
12. något man skriker: AAAAGH!
13. film: amelie från montmare
14. något man dricker: annans öl
15. band: abba
16. djur: apa
17. gatunamn: anderssonsgata
18. bil: amazon
19. låt: allt du är
20. aktivitet med fler än en deltagare: analsex

Kommentarer
Postat av: Tell

Analsex haha...

2009-05-16 @ 14:22:19
Postat av: Em

usch, den dar ar sjukligt svar pa ''e''! :p



tusen tack for inbjudan forresten! fick den idag. eller,

det kanske var michaela som skickade den? myspys i

alla fall :)



luvah! xxx

2009-05-16 @ 14:33:36
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

Namen, vad dyktig du ar min lilla sockerarta! <3

Som sagt, sa lange inget ovantat hander med Bebur eller

min halsa som gor att jag inte kan narvara kommer vi mer

an garna! Ska bli jaaaaaaatteroligt att fa pyssa pa du :D

2009-05-17 @ 10:21:47
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: mimmi

1. vad heter du? Madeleine (eller ja Mimmi då;)

2. ett ord på fyra bokstäver: Meta

3. flicknamn: Miranda

4. pojknamn: Mikael

5. yrke: Murare

6. färg: Marinblå

7. klädesplagg: "Munkis" (munktröja)

8. mat: Meze

9. sak i badrummet: Metadon (om man nu har det kan man ju gott förvara det i badrummet)

10. plats/stad: Marseille

11. en orsak att vara sen: Migrän?

12. något man skriker: Mutta!

13. film: Modigliani (konstnär, hans namn är titeln)

14. något man dricker: Mumma

15. band: Money Brother

16. djur: Mungo

17. gatunamn: Mossevägen

18. bil: Mustang (helt imponerad av att jag kom på ngt här UTAN att googla!)

19. låt: "Money Money Money!"

20. aktivitet med fler än en deltagare: Monopolspelande (minst 2 deltagare)

2009-05-22 @ 16:22:31
Postat av: Em

TACK min finaste for tipsen! Ska skriva ner dem i min receptbok :)

Hoppas allt ar val med dig, massa pussar!

2009-05-29 @ 01:00:04
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

TACK min finaste for tipsen! Ska skriva ner dem i min receptbok :)

Hoppas allt ar val med dig, massa pussar!

2009-05-29 @ 01:00:05
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0