xxx

klassfest igår.
med tacos, vin, filminspelning, musik, dans och diskussioner
det blev succé
och, som jag hade förutspått, intressant
fick kärleksförklaring av en läskig typ, O
dansade destomer med J och C, även om K försökte dansa han med.
nu sitter jag på jobbet och kollar stipendier.
sen ska jag direkt till mina goingar på hemmet.

jag är jättetrött och orkar inte skriva mer.

men, ah, kul hade jag igår.
det var visst kittelkalas och brottning på toaletten
hysterisk dans med S
allsång till nationalteatern, ja, vad mer kan man önska?

Kommentarer
Postat av: andrea

succén var ett faktum :)

det får vi göra om!

2009-01-21 @ 17:01:26
URL: http://bubbelspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0