måndag

ligger i sängen hemma hos skalman
hon äter och det är lustigt, att det är först när jag
 inte är hemma som jag får ro att skriva.
planerar våran första klassfest och
 kan konstatera efter mindre än en vecka ett dethär läsåret garanterat blir intressant
jag har sett flera olika antydningar
en eller två som kan gå någon på nerverna
nya kompisgäng, endel flirtandespretande åsikter och diskreta idiotförklaringar
jag ser fram emot en hel del mys och några intresanta intriger
vilken roll jag kommer spela har jag än så långe ingen aning om
kanske är det mitt hjärta som kommer bulta,
mina tankar som kommer snurra (det blir det garantert, och min verklighet som kommer vndas i kaos) kanske blir det jag som skriker.
det är spännande, och första antydningarna, eller blixtnedslagen kommer måhända till helgen.

nu ska jag fortsätta med att leka sekreterare och svara i hennes telefon, alla hennes kompisar verkar ha telfontid när hon äter.

snart sitter jag i hennes lägenhet med te och ändlösa samtal och promenader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0