jag skulle vakna mitt i natten och ta en långpromenad

resfeber på allvar nu
det är allvar nu
resfeber

i ett rum fyllt av tonårsångest, drömmar, kläder och damm försöker jag få i stånd någon slags struktur. men halv fyra natten till en lördag är det inte jättemycket man kan göra. och jag måste vänta tills på tisdag med att hämta ut passet, två dagar innan avfärd. och vad tar man med sig till färöarna?
jag skriver febriga post-it lappar, lånar av mig själv och dundrar på, blint som en ångvält.

Kommentarer
Postat av: Em

Ska du till FAROARNA? Vad ska du hitta pa dar? Halsa Teitur fran

mig, han ar min karlek! :D Puss.

2009-04-18 @ 12:22:43
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0