x

jag har inte gjort en bråkdel av det jag hade förutsatt mig idag.
ett halvhjärtat försök med körkortsteorin, jag klarar mig.
nätt och jämt (vad löjligt det seut när det står skrivet)
min långpromenad blev drastiskt förkortad när himmlen kände för att hälla vatten och hagel på mig.
men jag såg Thelma och Louise, dock tyckte bror att det var bra att inte ladda ner de sista 10 minutrarna, så det beryktade slutet har jag fortfarnade inte sett.
och på tal om nedladdning och olagligheter, har jag precis lyckats instrallera PS!

jag fick en fin skjorta av pappa igår när han rensade sin garderob, den är rutig i rött och blått, lite gult. Lagom förstor och jättefin.

men however står maten i ugnen
och snart ska jag på fotbill, ljungskile - malmö. 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

tycker du är duktig ändå! körkort har en tendens att suga ur en all livsenergi:P och så skola på det...du är så flink!

2008-10-30 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0