x

nu sitter min bästa utthär på ett fly till det stora äpplet.
men jag har gjort upp ett schema på andra jag ska träffa,
så jag ska nog inte känna mig så ensam
och nu har jag återhämtat mig från den sista utgången på ett tag,
i alla fall med utthär.

körkortet närmar sig med stormsteg och nu är jag inte lika kaxig längre.

men jag tittar på vinterkläder och intalar mig att det kan bli bra med
jul i Åre
och nyår i Zell.

Någon som vill se Tre Kärlekar med mig?
jag tror att den vinner på att ses igen

Och min första Ravefest på lördag, det kan bli intressant

Vad underbart att sova en timme till innan jobbet, men lite oro hade jag endå, tänk om jag missuppfattat, tänk om det inte av någon anledning gäller museetes öppettider, osv, osv.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas jag är med på den listan!! Vi har ju inte setts på aplänge!!

2008-10-27 @ 21:01:36
URL: http://galencaliel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tre kärlekar! ja jag älskar den! fantastisk på krönika/tv seria vart fall....jag vill gifta mig med samuel fröler när jag ser den:P

2008-10-30 @ 07:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0