im still alive, more than before

så.
nu har jag landat.
jag är inte längre i Helsinki,
jag är i vardagens och misärens Lödöse,
men med diverse stunder som får mig att glömma det känns det bra nu.
kompis, det går bra

Helsinki.
Var 1000 och 1000 intryck och foton.
Det var fest, galna färger
foto, foto foto
andrea fotar hela tiden, hon fotar, går och fotar, står och fotar, äter och fotar, sover ibland, fotar, hon till och med borstar tänder och fotar
Finladsbåten levde upp till alla sägner
det är något lurigt,
den förvirrar människor, men jag kastade en flakpost med Es wiskeyflaska
där jag skrev cirkus miramar, loke, winerbäck och navid citat.

på dagarna fotade jag som sagt, festade endel, handlade piroger, såg på museum, åkte spårvagn, fotade, var på sueaborg, fotade, lyssnade på musik, såg teater, åt på indiskrestaurang, pratade med finländare

och jag tror inte jag har haft så många djupa och givande samtal med så många människor förrut.

Dessutom knäckte jag koden till kameran

Andrea v.s Alpha 1- 0, yes!

nu har jag bockat av följande på dagens att göra lista
Äta middag
Yoga

Lägga över kort för framkallning, redigering och reportage
Maila Gunilla
Finslipa kåseriet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0