nekrofolisk fotbollsspelare?

Idag har jag varit i skolan
wehow
har saknat den
människorna

diskussioner som startar med männskliga rättigheter, för att bland in lite dåliga Barak- skämmt, krydda med lägenhetsbestyr och avsluta med diskussion om hurvida mna kan hitta ett exemplar av en Italiensk fotbollsspelare med brasilianskt påbrå och en engelsk mentalitet, kryddat med en släng av nekrofeli, alternativt pedofeli.
Tills Jon ser allmän förvirrad ut och ropar: Stop.

sen var jag uberduktig och tog mig i kragen
satte mig i en skabbig källarlokal
med det äckliga teorispelet.

för att sedan bege mig bakåt i tiden, i något slags parallelt universum
till Pelarn
men jag åkte efter en kvart.
tyckte synd om en viss flickvän till ett visst ex som tydligen var tvungen att hålla sig utomhus med en cigg i handen eller på toa så länge jag var där.
jag ska inte störa i hennes arena mer.
jag har fler arenor, så det är lugnt.
Annars var det glada tillrop och leenden som mötte mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0