Fru Migrän vs. Herr Ågren

god morgon världen.
vaknade precis, men min kära vän fru migrän, som har hållt dig borta ett bra tag nu.
(men herr ågren trivs inte i fru migräns sällskap, så han håller sig åtminstonde borta)
men det brukar vara så, precis när jag börjar slappna va och kan bocka av div genomförda projekt
(körkort, fotoutställning, snowboard utrustning)
orkar inte kroppen hålla emot och jag knaprar, eller snarare, sniffar mediciner.
men det är så mycket mer som jag ska göra nu.
arbetet med Elin kom inte längre än att ögna igneom lite hemsidor, och öppna ett dokument där jag skrev Elin Wägner
sen somnare jag kl åtta, och vaknade nu.
kanske ska jag överlista herr ågren och städa, plugga och träna?
medicinen ska bara börja verka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0