NORDISKFRON

DET BLIR NORDISKFRONT HELA NÄSTA ÅR!
med foto, projekt, bokmässan och filmfestivalen
grönland, film och manus!

nu är allt sånt flyt.

Bio och snabbis hos Ed imån (min piercing har börjat strula. aj)
Kelas utspringning och mottagning på Onsdag
Frukost hos Ola och jobba på Torsdag
Skolavslutning och genrep på Fredag
Premiär och fest på Lördag.
känns okej med mej.

Dagens visdom från lektionen. Under det här året på Wen har mina klasskompisar uppfattar dethär om mig:
  • gillar böcker
  • snygg
  • sexig
  • skrattar åt allt
well, det är ju något, även om det inte känns helt jag.
nu ska jag laga mat.

btw har jag gjort sista sktmatten idag
alldrig mer integraler och derivator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0