first day at school

Så var det avklarat.
Bussdejta med T
sen mördarbacken
(tänk vilken rumpa jag kommer få efter ett år med den backen!)
prat med en nervös tjej
och sendan samling i gympasalen
där träffa jag grävareJ
 det var norsttal, som aldrig ville ta slut
lek och Båtlåten
(och jag förstod direkt att jag skulle gilla mina lärare, han är Dansk!)
Rektorerna är danska och norska
samling med klassen.
Vi är 9 stycken, 9 tjejer.
alla som känner mig vet att jag har svårt för grupper bestående av endast tjejer.
Och grupper om 9 tjejer ger mej ångest.

However de verkar söta-
Emelie, Linda, Malin, Anna
blonda och lockiga.

Sen slängde H, en lärare ut svamp och ville att vi skulle veta vad det var för svamp.. hm.
Efter det blev jag utsedd till kartpekare
("visa vart Falun ligger" "visst" säger jag och börjar leta vid Umeå)

Imorgon blir det "ruskesammen"

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter mysig, din skola andrea. Hoppas allt går grejt och är koseligt, deligt och pent! Klem klem

2008-08-28 @ 10:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0