blusch

det ä något fel på min profil på datan så nu sitter jag på brors profil.
how nice.
det är även fel på mitt immunförsvar

någon har försökt att bryta sig i in i vårat hus, dels genom ett fönster som de lyckats förstöra fönsterkarmen, och gångjärnen. Dels har de gett sig på altandörren och förstört karmen och en hasp.
känns lite creepy.

blä. jag vill sova men har som mål att hålla mej vaken så att jag ska kunna sova i natt.

jag fammla och rammla på hennes altan igår.
och hon sa åt mej att ta det lugnt.
att det är okej, att jag får älta och berabeta
det var så mycket konstigt
-nej, det var inte konstigt, det var skitläskigt. Skräckfilmsläskigt
min olyckssyster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0